Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Διάγγελμα Σαμαρά No2 ή αλλιώς οι πίσω σκέψεις

Ελληνικέ λαέ,  ξέρω ότι έχεις κάνει πολλές θυσίες και έχεις κουραστεί ,
αλλά είναι καθήκον μας να διατηρήσουμε  της Σαμαρο- Βενιζελο - Μερκελική  δημοκρατία, που με  τόσο κόπο διατηρούμε.

Δημοκρατία με όχι βία από αλλού, μόνο από τα ΜΑΤ.

Δημοκρατία στ΄ αρχίδια μας το Σύνταγμα

Δημοκρατία καταργώ ειδικότητες στα σχολεία και σε απολύω, εκπαιδευτικέ, όποτε γουστάρω.

Δημοκρατία αυτοκτονίας , ανεργίας ,εφορίας.

Πρέπει όμως Έλληνες να αντέξετε  ,διότι έχει  ανηφόρα ακόμα,, και έτσι όπως πάτε θα με ρίξετε, ενώ εγώ έχω υποσχεθεί στη Μέρκελ ότι δε θα πέσω , τουλάχιστον μέχρι τις Γερμανικές εκλογές!

Αφού είπαμε, μέχρι το 2021 τουλάχιστον, θα σας πάω πίπα κώλο, τι θέλετε τώρα και μου κουνιέστε;

Άσε που έχω να πουλήσω Νερό, ΔΕΗ και ότι άλλο βρεθεί , οι δανειστές τα θέλουν όλα.

Εμείς φυσικά κατακρίνουμε το αποτρόπαιο και απεχθές  έγκλημα της δολοφονίας του Φύσσα, αλλά εντάξει μωρέ πως κάνετε και έτσι! Πρέπει να χαλαρώσετε λίγο...

Ηρεμείστε,  ,κλείστε τα μάτια, αποβάλετε τις κακές σκέψεις, εισπνεύσετε αγάπη (υσφφφφπ)  ,εκπνεύστε θυμό (φφφφφπππ), και ψελλίστε τρεις φορές τη λέξη  μομ μομ μομ.

Χαλαρώστε, χαλαρώωστεε,χαλαρωωώστεεεε! (Με echo αυτό)!

Και ένα τελευταίο πριν χαλαρώσετε  τελείως και μου κοιμηθείτε:
Έλληνες όχι στη κατηφόρα της βίας ,όχι στο φασισμό των νεοναζιστών της χρυσής αυγής.

Ένας φασίστας μόνο φτάνει και περισσεύει, δηλαδή  Εγώ!

Φίλοι μου μεγαλοαστοί  το βλέπετε, για σας δουλεύω!
Ο μπρακατσούλας
brakatsoulas.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου