Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Hi Merkel!

Ναι πρώτη βγήκε η Μέρκελ, και χάρηκε πολύ, γελούσαν και τα μουστάκια της .Εμένα πάντως η φάση  μου θύμισε  βραβεία  όσκαρ .

"Ευχαριστώ το μπαμπά μου , τη μαμά μου, το σύζυγο μου  τους συνεργάτες μου ,όλους όσους βοήθησαν και ιδιαιτέρως τον  βάχτεν βούχτεν Γερμανικό λαό που με ψήφισε . "

Η Μέρκελ να ξέρετε είναι φαλλική γυναίκα και θα βγάλει μια πουλάρα, Να!
Θα γαμήσει δηλαδή όλη την Ευρώπη, κάνοντας αυτά , τα δικά της χριστιανοδημοκρατικά , περί σύνεσης και όχι σπατάλης, και θα σφίξει πάλι τη σούφρα μας!

Αλλά εγώ πιστεύω ότι είναι η τελευταία της εκλογή , διότι τελειώνει η οικονομική ευρωστία της Γερμανίας, ότι πούλησε πούλησε!

Τώρα κανένας στην Ευρώπη δε θα χει  λεφτά να πάρει τα Γερμανικά αυτοκίνητα, πλυντήρια κλπ Οπότε Γερμανοί ετοιμαστείτε και εσείς για ένα ωραίο χριστιανοδημοκρατικό γαμήσι.(Ναι είμαι εκδικητικός τύπος.)

Το χω ξαναπεί και το ξαναλέω, βρισκόμαστε σε ένα τέλος , ένα βίαιο τέλος καταστροφικό ,το οποίο θα δώσει  μια νέα αρχή στην  ανθρωπότητα, σε νέες βάσεις  πιο ενήλικες , οι οποίες θα της δώσουν μια νέα επίσης μεγάλη περίοδο ηρεμίας, μέχρι την επόμενη  νέα καταστροφή εκεί κοντά στα γεράματα μας (Μερικοί θα έχετε πεθάνει κιόλας. Εγώ όχι!)

Προς το παρόν κάντε το σταυρό σας έρχεται η Χριστιανοδημοκρατία!
Ο μπρακατσούλας
brakatsoulas.blogspot.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου