Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Η τώρα ή ποτέ!


Σε αυτό τ ο Post μάζεψα απολαυστικά συνθήματα που βρίσκονται σε τοίχους της Αθήνας (Εγώ πάντως γέλασα πολύ!):


-Τώρα που βρήκα τοίχο ξέχασα το σύνθημα

-Με απέλυσαν απ τη δουλειά , αλλά δεν πειράζει γιατί σ είδα στον ύπνο μου

-Η ευτυχία γράφεται με Ε και όχι με  

-Κανένα πρόβατο δε σώθηκε ποτέ βελάζοντας

-Ο Χριστός πέθανε, ο Αϊνστάιν πέθανε, και Εγώ δεν αισθάνομαι 

 καλά τελευταία.

-Να ζήσουν οι φουντικοί και οι χασίστες, 

-Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που 

 τα ξέρουμε.

-Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση

-Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει 


 εμένα;

-Οι τοίχοι έχουν αυτιά και τα αυτιά μας τοίχους

-Το καλύτερο σχολείο που φωτίζει είναι αυτό που καίγεται


-Δεν υπάρχουν παθητικοί καπνιστές, μόνο αντιπαθητικοί 


 αντικαπνιστές

-Το Lifestyle είναι μαγικό, από μηδενικό σε κάνει νούμερο.


-Συμμετέχω, Συμμετέχεις, Συμμετέχει, Συμμετέχουμε, 

Συμμετέχετε, Αποφασίζουν.

-Τα γκαζάκια δεν είναι μόνο για καφέδες


-Έγχρωμη TV , Ασπρόμαυρη Ζωή.

-Συναχώνονται οι Βρυξέλες και φταρνίζεται η Αθήνα..»

=Η βία δεν είναι λύση. Η Λία όμως είναι Βίσση


-Τα πτυχία copies κτώνται

-Ψήφισε αλί μπαμπά έχει μόνο 40 κλέφτες

-Να κάνεις ότι σε κάνει να χαμογελάς (Το έβαλα τελευταίο για να κλείσω το Post με αισιοδοξία  και πολλά.... χαμόγελα! )
Καλόν αγώνα ! 
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου