Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Στοιχειώδεις απορίες

Βρε μπας και γίνεται ανάκαμψη στην Ελλάδα,αλλά είμαστε ανίκανοι να τη δούμε;


Μήπως  ο Σαμαράς  και ο Στουρνάρας έχουν δίκιο στην  οικονομική πολιτική και   το ταπεινό μας μυαλό δεν μπορεί να το καταλάβει;

Βρε μπας και  μειώνεται η ανεργία  και  είμαστε τυφλοί που δε βλέπουμε δουλειές;

Μήπως η χρυσή αυγή δεν είναι τόσο χάλια όσο νομίζουμε και πρέπει να δούμε με άλλο μάτι τη βία και το ρατσισμό;

Βρε μπας και ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται να μας καταστρέψει γιατί η αριστερά καταστρέφει de facto;

Μήπως  τελικά έχει δίκιο ο Ομπάμα για τον πόλεμο στη Συρία και δεν πρέπει να μας απασχολεί ο θάνατος ανθρώπων;

Βρε μπας και η Τρόικα θέλει όντως να μας σώσει ;

Μήπως θέλουν επίσης να μας σώσουν η Μέρκελ και ο  Σόιμπλε  αλλά δεν έχουμε τη διορατικότητα να το δούμε;

Βρε μπας και  τελικά χρειάζονται οι απολύσεις  γιατί έτσι είναι η δημιουργική καταστροφή στην οικονομία και κακώς αντιδράμε;

Μήπως  τα ΜΜΕ καλώς είναι με  το σύστημα;

Βρες  μπας  και το σύστημα είμαστε εμείς όλοι;

Μήπως όντως  δεν υπάρχουν οικονομικοί δολοφόνοι και όλα αυτά είναι ψέματα και συνομωσιολογίες;

Βρε μπας και κακώς αντέδρασαν  στην Αργεντινή και σε άλλες χώρες, που βίωσαν αντίστοιχες οικονομικές πολιτικές ;

Μήπως να φταίει το παγκόσμιο χρέος για τη λιτότητα που επιβάλλεται και όχι κάποιος άλλος σχεδιασμός της Ελίτ;

Βρε μπας και  είμαστε αριθμοί και νομίζουμε ότι είμαστε άνθρωποι;

Μήπως οι φτωχοί, οι αυτοκτονούντες , οι εξαθλιωμένοι όλης της γης έχουν άδικο που ζητάνε δικαιώματα και δίκιο οι άλλοι που διοικούν και καταστρέφουν δικαιώματα;

Βρε μπας και πρέπει να βάλει το χέρι του ο Θεός;

Μήπως  πρέπει να μας ξαναφτιάξει από την αρχή (αλλά όχι κατ εικόνα και ομοίωση);
Ο μπρακατσούλας
brakatsoulas.blogspot.gr






2 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως είμαι μπερδεμένος. Μου μάθανε πως, οι Κομμουνιστές θα έλθουν και θα μου πάρουν το σπίτι,
    και τώρα μου το παίρνουν οι δεξιοί.
    Τι μπέρδεμα κι' αυτό. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα πιο μπερδεμένος εγώ που μου δίνουν συγχαρητήρια χρυσαυγίτες για τα κείμενά μου!

      Διαγραφή