Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Το νέο γενικό και τεχνολογικό λύκειο

Άλλη φάση το νέο Λύκειο , επανάσταση στο υπουργείο παιδείας. Όποιος θέλει πάντως να γίνει καλός υπουργός παιδείας όπως οι προηγούμενοι  , δίνω παρακάτω μερικές συμβουλές προς υποψήφιους Υπουργούς παιδείας.
Δεν ξέρεις ποτέ τι μπορεί να γίνεις στη ζωή σου. Μάθε τέχνη και άστηνε και πεινάσεις πιάστηνε!
Έχουμε και λέμε, για να είσαι καλός υπουργός Παιδείας πρέπει καταρχήν να κάνεις μεταρρύθμιση, αυτό είναι κανόνας , ακόμα και κάθε χρόνο να αλλάζανε  οι κυβερνήσεις , κάθε χρόνο έχεις υποχρέωση να κάνεις μεταρρυθμίσεις.

Στη μεταρρύθμιση, αν θες να λέγεσαι υπουργός παιδείας,  σημαντικό είναι πρώτα από όλα να αλλάξεις το όνομα της λυκειακής βαθμίδας: Για βοήθεια σου δίνω παραδείγματα από τους προηγούμενους υπουργούς: Ενιαίο, γενικό ,γενικό,  ενιαίο , τεχνικό , επαγγελματικό , τεχνολογικό, επαγγελματικό , ενιαίο γενικό, ενιαίο , τεχνικό , επαγγελματικό κτλπ.

Δεύτερον, μην ξεχάσεις να αλλάξεις τις σφραγίδες  τόσο του υπουργείου όσο και των σχολείων. Αν αλλάξουν και οι σφραγίδες τότε πραγματικά έχεις κάνει μεταρρύθμιση , όλα είναι πιο καινούργια τίποτε δε σου θυμίζει το παρελθόν.

Τρίτον, όσον αφορά το θέμα των μαθημάτων θα πρέπει να ξέρεις να βάζεις και να βγάζεις ώρες μαθημάτων στο ωρολόγιο πρόγραμμα  εκεί που είναι τρεις να γίνουν δύο και εκεί που είναι δύο να γίνουν τρεις , όσα πιο πολλά μαθήματα πειράξεις τόσο το καλύτερο.

Τέταρτον, να συνδέεις πάντα την ύλη  των μαθημάτων με τις εξετάσεις ώστε να γίνει όσο το δυνατόν πιο εξεταστικοκεντρικό το λύκειο , όσο πιο εξεταστικοκεντρικό είναι τόσο πιο πολύ θα χρειάζεται  ο μαθητής την παπαγαλία , τα καινούργια μέλη της κοινωνίας δεν πρέπει να μάθουν να σκέφτονται , είναι κίνδυνος για το σύστημα.

Πέμπτον, θα πρέπει να βγάλεις όλα τα μαθήματα πολιτισμού και ψυχολογίας , γιατί χρειαζόμαστε απολίτιστους και αναίσθητους ανθρώπους με αντοχές στη κακουχία και τον ανταγωνισμό, επίσης να αποκτήσουν διάθεση δουλικότητας στην εξουσία. Πρέπει να μάθουν να σέβονται τους εργοδότες τους οι μελλοντικοί πολίτες.

Έκτον, με τα νέα δεδομένα, τα τροικανά, θα πρέπει να έχεις το θάρρος να καταργείς ειδικότητες και να απολύεις , αλλά το κυριότερο να αποδεικνύεις με πειστικό τρόπο ότι οι ειδικότητες αυτές είναι άχρηστες . Δες π.χ τι ωραία το χειρίστηκε ο Αρβανιτόπουλος , μας έκανε τόση λογική εξήγηση στο παράλογο που ακόμα και γω που ξέρω από αυτά πείστηκα.

Έβδομο, να έχεις καλή συνεργασία με τα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα και να μεταρρυθμίζεις έτσι ώστε να στέλνεις κόσμο σε αυτά. Έτσι θα μπορείς να απολαμβάνεις τα χρηματικά ποσοστά  που σου αναλογούν.

Όγδοο, υποβάθμισε όσο μπορείς  τους εκπαιδευτικούς για να μην μπορούν να σηκώσουν κεφάλι. Θα πρέπει να μείνουν απογοητευμένοι, όσο πιο απογοητευμένος είναι ο εκπαιδευτικός τόσο λιγότερο είναι αποδοτικός στην τάξη , έτσι οι μαθητές δεν κινδυνεύουν να γίνουν σκεπτόμενοι .

Ένατο, ενίσχυσε με τον τρόπο σου τα φροντιστήρια  , βλέπε εξεταστικοκεντρικό σύστημα.

Δέκατο, συγχώνευσε και κλείσε σχολεία , όσα πιο πολλά κλείσεις τόσο πιο καλός υπουργός θα είσαι , γιατί θα εξοικονομείς ρευστό για τους δανειστές.

Δέκατο, μην αφήνεις να έχουν λόγο οι εκπαιδευτικοί στις μεταρρυθμίσεις επειδή ξέρουν τι σημαίνει αποδοτικό σχολείο, ενώ εσείς οι μελλοντικοί υπουργοί θα πρέπει να ανατριχιάζετε με την απόδοση. Επιπλέον οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συνεχίσουν στο γνωστό μοντέλο του εκτελεστή  εντολών εκ των άνω , με σκυφτό και φοβισμένο κεφάλι.

Ελπίζω να βοήθησα με τις παραπάνω συμβουλές για περισσότερες λεπτομέρειες και απορίες  ελάτε στο σεμινάριο που θα κάνω για τους υποψήφιους υπουργούς παιδείας. Το κόστος σεμιναρίου  80 ωρών  είναι 2300 ευρώ.
Θα πάρετε και πιστοποίηση παρακολούθησης (δεν μοριοδοτείται στις προκηρύξεις , αλλά ένα χαρτί πάντα χρειάζεται)

1 σχόλιο: