Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Έχω νεύρα!!

Ο Βενιζέλος έφυγε και πήγε στο δωμάτιο του,επειδή τον γιουχάραν στην Κρήτη, το διάβασα το άρθρο και έβλεπα τη φώτο με το Βενιζέλο και τους μπράβους του...
Δεν ξέρω αν το έχετε πάθει και εσείς , εγώ πάντως όποτε τους βλέπω (Σαμαρά, Βενιζέλο, Γεωργιάδη, Βορίδη, Κεδίκογλου και λοιποί) ακόμα και σε φωτογραφία, σφίγγονται οι γροθιές μου, μαζεύονται τα δάχτυλα των ποδιών μου, αισθάνομαι το αίμα μου να τρέχει, χτυπάνε τα μηλίγγια μου και αρχίζω να βρίζω, Α το Μαλάκα λέω , άει στο διάολο και τέτοια. Βρίζω και με τις δημοσκοπήσεις που έχουν τόσο κόσμο να τους υποστηρίζει, βρίζω ,βρίζω βρίζω..Και εκτονώνομαι και μετά απογοητεύομαι ,έχω την αίσθηση ότι πέρα από εκτόνωση δε μπορώ να κάνω τίποτε, παρά να υπομένω καρτερικά. Διαβάζω και τα σχόλια των αναγνωστών μεγάλων εφημερίδων και βλέπω το μεγαλείο της σκατοφάρας μας.. Επιθετικότητα προς τους συνανθρώπους μας , οι δημόσιοι με τους ιδιωτικούς, οι ασεπίτες με τους επετηρίδειους , οι μέν με τους δε και τότε λέω έχουμε την εξουσία που μας ταιριάζει, έχουμε τον αρχηγό που εκπροσωπεί το μέσα μας , έχουμε τη χρυσή αυγή γιατί αυτό είμαστε, δεν διαφέρουμε λοιπόν σε τίποτε από τους αρχηγούς μας! Οι αρχηγοί μας προβάλουν το κομμάτι του Ελληνικού εαυτού μας.
Σκατοφάρα σας λέω!!Θα μου πείτε φταίει και η Μέρκελ και η Ευρώπη και η παγκοσμιοποίηση.... Όχι και πάλι όχι.. Στο DNA μας έχει ριζωθεί η υποτέλεια, η δουλικότητα σε συνδυασμό με τη λαμογιά , την κουτοπονηριά και την έλλειψη αλληλεγγύης, γεμάτοι συμπλέγματα κατωτερότητας, εξελιχθήκαμε δηλαδή σε μείγμα εμετικό...Παλιότερα υπήρχε και ο πνευματικός άνθρωπος , υπήρχε ο Ελύτης , ο Σεφέρης, Θεοδωράκης... και αυτή η αισθητική γλύκαινε τη μαλακία μας. Τώρα υπάρχουν τα βυζιά της Ελένης και ο φαλοκρατισμός του Θέμου ... Τώρα πια είμαστε τόσο τιποτένιοι που η σωτηρία μας θα έρθει, αν ποτέ έρθει, μόνο με την καταστροφή μας, ναι σωστά καταστρεφόμαστε !
Προσωπικά όλα τα εμπόδια της ζωής μου  ήταν και  είναι Ελληνικά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου